PORTFOLIO

PORTFOLIO KRAJE (nasze specjalności)

PORTFOLIO KRAJE – Anna i Krzysztof Kobusowie

Z tych krajów mamy dużą wiedzę i wielkie banki zdjęć. Klikając na dany kraj można zobaczyć co o nim publikowaliśmy od publikacji prasowych przez książki podróżnicze, albumy po fotokasty i audycje radiowe. Jeżeli szukasz autorów do napisania ciekawej opowieści i pięknie jej zilustrowania to właśnie dobrze trafiłeś!

menu_birma BIRMA

Nie ma tylu słów zachwytu by opisać ten kraj w pełni. Nasz ulubiony w Azji.

menu_hr CHORWACJA

Kraj ten odwiedzamy regularnie. Okrywamy mało znane regiony ale niezwykle piękne jak np. Lika. Żeglujemy i nurkujemy. Za każdym razem zaskakuje nas czymś nowym.

menu_et ETIOPIA

Ania odkryła Etiopię dla Polaków. Od jej artykułów rozpoczęło się masowe zainteresowanie tym niezwykle ciekawym afrykańskim krajem. Chrześcijaństwo od IV wieku. Bajkowe krajobrazy gór Siemen, katarakty Nilu, skalne kościoły Lalibeli,…

menu_bali Indonezja/BALI

Niezwykła wyspa. Kultura, zabytki, życie ludzi unikatowe w skali świata. Nasze relacje wzbogacamy o pobliski archipelag wysp Gili.

menu_kuba KUBA

Jeździliśmy, wędrowaliśmy, nurkowaliśmy, byliśmy w jaskiniach,… Nocowaliśmy u ludzi ale i w ***** zamkniętym kurorcie by mieć jak najlepszy obraz Kuby będącej jak muzeum niespełnionych marzeń.

menu_namibia NAMIBIA

Jeden z najciekawszych krajów Afryki. Niezwykłe krajobrazy z najpiękniejszą pustynią świata, plemiona Himba i Buszmeni oraz spotkania ze zwierzętami.

menu_szwecja SZWECJA

Nasza domena to wszystko co dotyczy literackiego szlaku Astrid Lindgren i innych autorów literatury dziecięcej. Przede wszystkim region Smalandii.

menu_tunezja TUNEZJA

Najciekawsze miejsca ale też odkrywamy zupełnie nieznane oblicze tego pięknego kraju.

menu_turcja TURCJA

Kraj o 100 obliczach. Kraj w którym zakochać się można od pierwszego wejrzenia!

INNE KRAJE

Z innych krajów mamy bardzo dobrze opracowane wybrane miejsca, regiony lub tematy.

Jako przykład niech posłużą Włochy i region Vinci, Francja z górną Prowansją, Słowenia z jeziorem Bled, Singapur, rumuńska Bukowina, morscy nomadzi z Madagaskaru czy też cały kompleks świątyń Angkoru z Kambodży.Oczywiście tych tematów i miejsc jest cała masa.